DUK Bendriniai klausimai

Mokėjimo atšaukimo procedūra

Jei dėl tam tikrų aplinkybių norite atšaukti atliktą mokėjimą, prašome laikytis...

Jei dėl tam tikrų aplinkybių norite atšaukti atliktą mokėjimą, prašome laikytis žemiau pateiktos procedūros, kad šis procesas vyktų sklandžiai ir efektyviai.

1. Elektroninis prašymas

Pirmiausiai atsiųskite mums prašymą prioritetiniu el. paštu adresu: [email protected].

Prašyme privaloma nurodyti:

- Operacijos Unikalus Kodas: Pavyzdžiui, BT234323423.
- Paskyros Elektroninio Pašto Adresas: Jūsų registracijos metu pateiktas el. pašto adresas.
- Priežastis: Trumpas paaiškinimas, kodėl norite atšaukti mokėjimą.
- Kontaktinis Telefonas: Numeris, kuriuo galime greitai su jumis susisiekti.

2. Atšaukimo Būklė

Jei mokėjimo pranešimas dar nėra nusiųstas gavėjo bankui ir lėšos nebuvo pervestos, pinigai į jūsų sąskaitą bus grąžinti be jokių papildomų veiksmų iš jūsų pusės.
Jei lėšos jau yra gavėjo sąskaitoje, mes negalime grąžinti pinigų be gavėjo sutikimo. Atkreipkite dėmesį, kad gavėjo atsakymas gali būti gaunamas per 15 darbo dienų, tačiau tarptautiniams mokėjimams šis laikotarpis gali būti ilgesnis. 

Dėkojame, kad pasirinkote mus. Esame čia, kad padėtume jums kiekvieno žingsnio metu.

 

 

Mokėjimo atsekamumo procedūra

Mokėjimo Atsekamumo Procedūra Jei dėl konkrečių aplinkybių norite gauti išsam...

Mokėjimo Atsekamumo Procedūra

Jei dėl konkrečių aplinkybių norite gauti išsamesnę informaciją apie mokėjimą ir jo įvykdymo laikotarpį, NEO Finance vykdo mokėjimo atsekamumo procedūrą. Norėdami pateikti prašymą dėl mokėjimo atsekamumo, laikykitės toliau pateiktų veiksmų:

1. Elektroninis prašymas
Atsiųskite mums prašymą prioritetiniu el. pašto adresu: [email protected].

Savo prašyme būtinai nurodykite:

- Operacijos Unikalus Kodas: Pvz., BT234323423.
- Paskyros Elektroninio Pašto Adresas: Jūsų registracijos metu pateiktas el. pašto adresas.
- Priežastis: Trumpas paaiškinimas, kodėl norite atsekti mokėjimą.
- Kontaktinis Telefonas: Numeris, kuriuo galime greitai su jumis susisiekti.

2. Atsekamumo atsakymas ir terminai
Mokėjimo nurodymo atsekamumo paaiškinimas bus suteiktas per 48 valandas nuo tokio prašymo gavimo ir jis bus suteiktas asmeniskai klientui nustatytais komunikacijos kanalais.Dėkojame, kad pasirinkote mus. Mes esame čia, kad padėtume jums kiekviename žingsnyje.

Saugus elgesys internete ir sukčiavimo prevencija

Naudokite unikalius slaptažodžius. Nusikaltėliai naudoja įvairias priemones ir m...

Naudokite unikalius slaptažodžius. Nusikaltėliai naudoja įvairias priemones ir metodikas, kad prieitų prie Jūsų paskyrų. Jeigu savo slaptažodį jau naudojate kitiems prisijungimams, kyla rizika, jog Jūsų paskyra nėra tinkamai apsaugota.
• Nespauskite ant neaiškių nuorodų. Nusikaltėliai platina nuorodas į kenkėjiškas svetaines, kurių dizainą nukopijuoja nuo tikrų. Mūsų svetainės adresą geriausia suvesti ranka.
• Paskolų Klubo ir Neopay darbuotojai niekada neprašys Jūsų prisijungimo duomenų. Juos žinote tik Jūs.
• Jeigu turite klausimų, aplankykite NeoPay arba Paskolų Klubas puslapius, susisiekite juose nurodytais oficialiais kontaktais.
• Reguliariai atnaujinkite savo kompiuterį, programas, mobiliuosius įrenginius.
• Naudokite apsaugą nuo kompiuterinių virusų.
• Elektroniniam paštui ir kitoms svarbioms paskyroms naudokite dviejų žingsnių tapatybės patvirtinimą (2FA).
• Kilus bet kokiems įtarimams, skubiai pasikeiskite slaptažodžius, peržiūrėkite atliktus veiksmus, kiek tai susiję su Jūsų privatumu ir finansinėmis paslaugomis.
• Paskolų Klubo ir Neopay darbuotojai niekada neskubins Jūsų atlikti kokių nors veiksmų.

Dažniausiai pasitaikančios sukčiavimo schemos:

Sukčiavimas (Phishing):

Tai viena iš labiausiai paplitusių kibernetinio sukčiavimo formų. Sukčiai siunčia netikrus el. laiškus, pranešimus arba kuria svetaines, apsimesdami patikimais subjektais (pvz., bankais ar populiariomis internetinėmis paslaugomis). Jais siekiama apgauti aukas, kad jos pateiktų asmeninę informaciją, prisijungimo duomenis ar mokėjimo informaciją. Didėjant socialinei žiniasklaidai ir susirašinėjimo programoms, „sushing“ (SMS pagrįstas sukčiavimas) ir „vishing“ (balso skambučiais pagrįstas sukčiavimas) taip pat tapo labiau paplitęs.

Prevencijos patarimai:

Būkite skeptiškas: automatiškai nepasitikėkite netikėtais el. laiškais, žinutėmis ar skambučiais, net jei atrodo, kad jie yra iš organizacijos ar asmens, kurį atpažįstate.
Patikrinkite URL: užveskite pelės žymeklį virš el. laiškuose esančių nuorodų, kad pamatytumėte, kur jos nukreipia. Jei adresas atrodo įtartinas, nespauskite.
Naudokite dviejų veiksnių autentifikavimą (2FA): tai suteikia papildomo saugumo lygio, jei kas nors gautų jūsų prisijungimo duomenis.
Įdiekite apsaugos nuo sukčiavimo įrankių juostas: daugelyje naršyklių yra plėtinių, kurie gali identifikuoti ir blokuoti sukčiavimo svetaines.
Atnaujinkite programinę įrangą: įsitikinkite, kad operacinė sistema, naršyklės ir saugos programinė įranga yra atnaujinta.
Mokykitės: žinokite apie dabartines sukčiavimo grėsmes ir susipažinkite, kaip atrodo teisėta jūsų banko ar kitų paslaugų komunikacija.
Paskyros perėmimas (ATO):

Paskyros perėmimas (ATO):

Taip atsitinka, kai sukčiai įgyja neteisėtą prieigą prie vartotojo paskyros, pasinaudodami pavogtais kredencialais, sukčiavimu ar kitais būdais. Įėję jie gali atlikti neteisėtas operacijas, pakeisti paskyros informaciją ar net užblokuoti tikrąjį vartotoją.

Prevencijos patarimai:

Stiprūs, unikalūs slaptažodžiai: naudokite sudėtingus slaptažodžius ir nenaudokite jų pakartotinai įvairiose svetainėse.
2FA: įgalinkite dviejų veiksnių autentifikavimą, kai tik įmanoma.
Stebėkite paskyros veiklą: reguliariai tikrinkite paskyros ataskaitas ir veiklą, ar nėra neteisėtų veiksmų.
Saugokitės įtartinos veiklos: jei gaunate pranešimus apie slaptažodžio pakeitimus, kurių nepradėjote, nedelsdami imkitės veiksmų.
Apriboti bendrinimą: būkite atsargūs dalindamiesi asmenine informacija arba prisijungimo duomenimis, net su patikimais kontaktais.
Sukčiavimas kreditinėmis kortelėmis / kortelės:

Sukčiavimas kreditinėmis kortelėmis / kortelės:

Neteisėtas pavogtos arba suklastotos kredito kortelės informacijos naudojimas norint pirkti, išimti grynuosius pinigus arba apmokestinti aukos sąskaitą. Tai gali įvykti dėl nuskaitymo įrenginių, interneto pažeidimų arba duomenų nutekėjimo.

Prevencijos patarimai:

Reguliariai stebėkite operacijas: patikrinkite, ar kredito kortelės ataskaitose nėra įtartinų ar nepažįstamų operacijų.
Saugus apsipirkimas internetu: apsipirkite tik patikimose ir saugiose svetainėse. URL ieškokite priešdėlio „https://“.
Apsaugokite savo fizinę kortelę: saugokitės nepažįstamų bankomatų ir pardavimo automatų; jie gali turėti skimerius. Įvesdami PIN kodą uždenkite klaviatūrą.
Įspėjimai: nustatykite įspėjimus apie operaciją savo banke, kad būtumėte įspėti apie bet kokią neįprastą veiklą.
Pamestos arba pavogtos kortelės: nedelsdami praneškite bankui apie pamestas arba pavogtas korteles. Kai kurie bankai siūlo galimybę laikinai „užšaldyti“ jūsų kortelę, jei manote, kad ją pametėte.
Saugiai išmeskite senas korteles: gavę naują kortelę būtinai supjaustykite ir saugiai išmeskite seną kortelę.
Bendrieji prevencijos patarimai apima būti atsargiems ir skeptiškiems nepageidaujamų pranešimų atžvilgiu, reguliariai atnaujinti ir pataisyti programinę įrangą bei mokytis apie naujausius sukčiavimo ir sukčiavimo prevencijos metodus. Sąmoningumas ir budrumas yra geriausia jūsų apsauga nuo šių schemų.

Neradote ko ieškojote?

Parašykite, paskambinkite arba atvykite pas mus!
Kontaktai