Naujienos

Ieškome Klientų aptarnavimo specialisto (-ės) (IT HELPDESK) 2020-04-17

Ieškome Klientų aptarnavimo specialisto (-ės) (IT HELPDESK)

„NEO Finance“, AB – elektroninių pinigų įstaiga, teikianti sparčiausiai Baltijos šalyse augančią mokėjimo inicijavimo paslaugą „Neopay“, ieško naujo komandos nario.

Ieškome žmogaus, kuris su užsidegimu imtųsi:

  • registruoti klientų kreipinius dėl mokėjimo inicijavimo paslaugos veikimo;
  • nukreipti užregistruotus kreipinius atitinkamiems specialistams ir koordinuoti jų sprendimą;
  • užtikrinti, kad būtų įvykdyti SLA įsipareigojimai;
  • konsultuoti klientus baziniais IT klausimais;
  • tobulinti klientų aptarnavimo procesą.

Būtų puiku, jei Tu:

  • gali dirbti slenkančiu grafiku;
  • įgijai išsilavinimą IT srityje arba turi panašaus darbo patirties;
  • turi puikius bendravimo ir kritinių situacijų valdymo įgūdžius;
  • esi  komunikabilus (-i), atsakingas (-a) ir savarankiškas (-a);
  • moki rašyti MySQL užklausas ir turi supratimą apie API, XML, JSON;
  • puikiai kalbi bei rašai lietuvių bei anglų kalbomis (rusų / latvių / estų kalbų žinojimas – privalumas).

Mes tau pažadame:

  • Dinamišką ir nenuobodų darbą;
  • Šiuolaikišką, nuolat augančią FinTech įmonę;
  • Draugišką geriausių savo srities specialistų kolektyvą;
  • Karjeros galimybes.

Atlyginimas:
1800-2200 €/mėn. Neatskaičius mokesčių

CV siųsti el. paštu aleksejus@neofinance.com
Susisieksime tik su atrinktais kandidatais.

Paskelbta:
2020-05-26
Pasidalinkite:
Panašios naujienos
Gyva pagalba
Skambinkite
870080075
Reikia pagalbos?