- 1. Ką daryti, jeigu pamiršote savo prisijungimo slaptažodį?
- 2. Kam reikalinga el. pinigų sąskaita?
- 3. Kokie yra Paskolų klubo veiklos pagrindai?
- 4. Kas gali gauti vartojimo kreditą?
- 5. Kaip gauti paskolą?
- 6. Koks yra tarpininkavimo mokestis?
- 7. Nuo ko priklauso palūkanų dydis?
- 8. Kas yra asmeninis kreditingumo reitingas?
- 9. Kokia tvarka keisis mokėjimo grafikas, kai vartojimo kredito gavėjas atliko dalinį išankstinį grąžinimą?
- 10. Ar reikalingas užstatas norint gauti kreditą?
- 11. Ar galima išsiregistruoti?
- 12. Kas yra BVKKMN?
- 13. Ką reiškia MPN?
- 14. Pinigų plovimo ir terorizmo finansavimo prevencija
- 15. Kaip pasikeisti telefono numerį paskyroje?
- 16. Kas yra identifikacija ir kaip ją atlikti?
- 17. Kaip panaikinti paskyrą?
- 18. Kaip sumokėti įmoką už turimą paskolą/ kaip papildyti Paskolų klubo sąskaitą?
- 19. Ar galima sumokėti didesnę sumą nei numatyta įmoka?
- 20. Ar galima padengti paskolą anksčiau laiko?
- 21. Kiek galima pasiskolinti?
- 22. Kas nutinka, kai yra laiku neapmokama įmoka?
- 23. Ar būtina atlikti 0,01 cento pavedimą?
- 24. Ar galima turint paskolą Paskolų klube pasiskolinti papildomai?
- 25. Ar galima pakeisti įmokos mokėjimo datą?
- 26. Kaip persivesti suteikto kredito lėšas į kito banko sąskaitą?
- 27. Kur galima rasti kredito sutartį?
- 28. Ar galima pildyti kredito paraišką, kai turiu investuotojo paskyrą?
- 29. Kaip atsisakyti siunčiamų naujienlaiškių?
- 30. Ar galima refinansuoti kitose bendrovėse turimus kreditus?
- 31. Ar galima gauti paskolą dirbant pagal terminuotą darbo sutartį?
- 32. Ar suteikiate paskolas dirbantiems užsienyje?
- 33. Ar galima atidėti įmokas?
- 34. Kokių dokumentų reikia paskolai gauti, jeigu vykdau individualią veiklą?
- 35. Kokių dokumentų reikia paskolai gauti, jei dirbu su verslo liudijimu?
- 36. Kokių dokumentų reikia, jeigu esu statutinis pareigūnas?
- 37. Ar teikiate paskolas su užstatu ar su laiduotoju?
- 38. Ar suteikiate paskolas senjorams?
- 39. Ar suteiktumėte paskolą, jeigu turiu skolų?
- 40. Kodėl negavau pinigų į savo banko sąskaitą, nors pasinaudojau paskolos pasiūlymu?
- 41. Ar būtina atsidaryti sąskaitą Paskolų klube?
- 42. Kaip sužinoti savo kreditingumo reitingą?
- 43. Ar galima sujungti turimus kreditus Paskolų klube į vieną?
- 44. Ar galima refinansuoti turimus kreditus Paskolų klube?
- 45. Ar galima sumokėti kelias įmokas į priekį ir nemokėti kelis mėnesius?
- 46. Kur galėčiau rasti mokėjimo grafiką?
- 47. Kodėl prašo atnaujinti asmeninius duomenis?
- 48. Įmokų draudimas: kas jį gali gauti ir kuo jis yra naudingas?
1. Ką daryti, jeigu pamiršote savo prisijungimo slaptažodį?
Jeigu pamiršote slaptažodį, pasinaudokite slaptažodžio priminimo funkcija, kurią rasite po slaptažodžio įvedimo laukeliu (“Pamiršote slaptažodį”): pasirinkite, ar priminimą norite gauti SMS žinute, ar el. paštu, įveskite asmens kodą/gimimo datą ir nurodykite tel. numerį/el. pašto adresą. Į Jūsų registracijos metu nurodytą el. paštą arba mobilųjį telefoną bus atsiųsta nuoroda, kurią paspaudus, nukreips į slaptažodžio atnaujinimą. Naujas slaptažodžis turi atitikti šias sąlygas:
- Slaptažodį turi sudaryti ne mažiau nei 12 simbolių;
- Slaptažodyje turi būti naudojamos didžiosios ir mažosios raidės, skaitmenys bei specialieji simboliai ( pvz., /.,:\“ ).
- Slaptažodis turi būti unikalus ir, rekomenduojama, daugiau niekur kitur nenaudojamas.
Jei nepavyksta prisijungti, kviečiame skambinti tel. 8 700 80075 arba parašyti el. paštu [email protected] laišką ir mes Jums padėsime.
2. Kam reikalinga el. pinigų sąskaita?
Norint pasiskolinti Paskolų klube, privaloma atsidaryti el. pinigų sąskaitą, kadangi visi pagal Paskolų klube sudarytas sutartis atliekami mokėjimai yra vykdomi tik per el. pinigų sąskaitas.
Sąskaitą atsidarysite atlikdami identifikaciją pasirinktu sau patogiu būdu. Sąskaitos atidarymas bei administravimas nieko nekainuoja ir taip yra užtikrinamas Jūsų asmeninių duomenų saugumas. Norime atkreipti dėmesį, kad ne tik el. pinigų sąskaitos atidarymas ir administravimas, tačiau ir pavedimai tarp platformoje esančių el. pinigų sąskaitų yra visiškai nemokami bei atliekami akimirksniu. El. pinigų sąskaita suteikia pigų, saugų ir itin greitą būdą pervesti el. pinigus tiek tarp platformoje esančių el. pinigų sąskaitų, tiek pervedant iš išorinių kredito įstaigų sąskaitų į platformoje esančią Jūsų el. pinigų sąskaitą ar atvirkščiai.
3. Kokie yra Paskolų klubo veiklos pagrindai?
„Paskolų klubo“ veikla yra prižiūrima Lietuvos banko. 2017 m. sausio mėn. įmonė pakeitė elektroninių pinigų įstaigos ribotos veiklos licenciją į elektroninių pinigų įstaigos neribotos veiklos licenciją, kuri galioja ir suteikia teisę veikti visoje Europos sąjungos teritorijoje. Įmonė yra vienintelė šalyje veikianti tarpusavio skolinimo platforma turinti neribotos veiklos licenciją, kuri taip pat yra įtraukta į tris Lietuvos banko sąrašus: Viešąjį tarpusavio skolinimo platformos operatorių sąrašą, Viešąjį vartojimo kredito davėjų sąrašą ir Valiutos keityklos operatorių sąrašą.
Nuoroda į Lietuvos banko puslapį www.lb.lt
Jei kyla klausimų, kviečiame skambinti tel. 8 700 80075 arba parašyti el. paštu [email protected] laišką ir mes Jums padėsime.
4. Kas gali gauti vartojimo kreditą?
Paskolos yra teikiamos asmenims, kurie atitinka žemiau pateiktus kriterijus:
- Lietuvos respublikos piliečiams;
- oficialiai Lietuvoje dirbantiems asmenims (pagal darbo sutartį, individualią veiklą, verslo liudijimą, senjorams, gaunantiems pensiją (ne vyresniems nei 77 m.));
- darbo stažas ne trumpesnis kaip 4 mėn. paskutinėje darbovietėje;
- finansiniai įsipareigojimai neviršija 40% gaunamų pajamų;
- daugiau kaip 30 d. nevėluojama mokėti už kitus įsipareigojimus.
Jei atitinkate aukščiau išvardintus kriterijus, kviečiame registruotis Paskolų klube ir užpildyti paraišką, kad galėtume įvertinti Jūsų duomenis bei pateikti pasiūlymą https://www.paskoluklubas.lt/registracija/paskola.
Daugiau informacijos rasite pasiskaitę https://www.paskoluklubas.lt/puslapis/5/vartojimo-kreditu-gaveju-kreditingumo-vertinimo-taisykles.
Jei kyla klausimų, kviečiame skambinti tel. 8 700 80075 arba parašyti el. paštu [email protected] laišką ir mes Jums padėsime.
5. Kaip gauti paskolą?
Norėdami pasiskolinti, Jūs turėtumėte užsiregistruoti www.paskoluklubas.lt/registracija ir užpildyti kredito paraišką: pateikti mokumo informaciją, sutikti su duomenų tvarkymu ir duomenų atnaujinimu pasinaudojus SmartID, el. parašu arba atlikus simbolinį 0,01 Eur pavedimą iš asmeninės banko sąskaitos.
Tik gavę Jūsų patvirtintą sutikimą tikrinti ir saugoti duomenis, bus galima įvertinti Jūsų mokumo informaciją ir pateikti išsamų atsakymą apie Jūsų skolinimosi galimybes ir sąlygas.
Jei kyla klausimų, kviečiame skambinti tel. 8 700 80075 arba parašyti el. paštu [email protected] laišką ir mes Jums padėsime.
6. Koks yra tarpininkavimo mokestis?
Tarpininkavimo mokestis – tai vartojimo kredito gavėjo mokamas atlygis Bendrovei už Bendrovės teikiamas tarpusavio skolinimo platformos operatoriaus paslaugas (įskaitant, bet neapsiribojant, už vartojimo kredito gavėjo duomenų surinkimą iš valstybės registrų ir kitų duomenų bazių, jų apdorojimą ir įvertinimą, taip pat už vartojimo kredito paraiškos nagrinėjimą bei visų su vartojimo kredito sutartimi susijusių dokumentų parengimą ir įforminimą), mokamas iki visiško įsipareigojimų pagal vartojimo kredito sutartį įvykdymo. Tarpininkavimo mokestis priklauso nuo kreditingumo reitingo, o konkretus tarpininkavimo mokesčio dydis nurodomas vartojimo kredito sutarties specialiosiose sąlygose. Tarpininkavimo mokestis laikomas vienkartiniu mokesčiu ir yra apskaičiuojamas sudarant vartojimo kredito sutartį, tačiau išdalinamas kiekvienai mėnesinei įmokai, laikantis Vartojimo kredito įstatymo nuostatų. Vartojimo kredito gavėjui išlieka pareiga mokėti tarpininkavimo mokestį ir tuo atveju, jei vartojimo kredito sutartis yra nutraukiama dėl jos nevykdymo (netinkamo vykdymo). Tokiu atveju, tarpininkavimo mokestis yra laikomas Bendrovės, kaip tarpusavio skolinimo platformos operatoriaus, negautomis pajamomis (nuostoliais), kurias Bendrovė pagrįstai tikisi gauti, vartojimo kredito gavėjui tinkamai vykdant vartojimo kredito sutartį.
Jei kyla klausimų, kviečiame skambinti tel. 8 700 80075 arba parašyti el. paštu [email protected] laišką ir mes Jums padėsime.
7. Nuo ko priklauso palūkanų dydis?
Palūkanų dydis priklauso nuo paskolos gavėjui suteikto kreditingumo reitingo, norimos paskolos sumos bei paskolos laikotarpio.
Jei kyla klausimų, kviečiame skambinti tel. 8 700 80075 arba parašyti el. paštu [email protected] laišką ir mes Jums padėsime.
8. Kas yra asmeninis kreditingumo reitingas?
Kliento mokumas yra patikrinimas pagal su Lietuvos banku suderintas mokumo vertinimo taisykles. Kiekvienam paskolos gavėjui, sėkmingai praėjusiam mokumo patikrinimą, suteikiamas kreditingumo reitingas, sudaromas pagal unikalią "Paskolų klubo" skaičiavimo metodologiją, pasitelkiant dirbtinio intelekto pagalbą. Kreditingumo reitingui apskaičiuoti yra vertinama daugiau nei 30 kriterijų tarp kurių:
- Oficialiai gaunamos pajamos;
- Turimų įsipareigojimų santykis su pajamomis;
- Skolos;
- Amžius.
- ir kt.
Galimi reitingai - nuo A+ iki E. Pasiskolinti leidžiama tik A+, A, B, C ir C- reitingą turintiems asmenims.
Jei kyla klausimų, kviečiame skambinti tel. 8 700 80075 arba parašyti el. paštu [email protected] laišką ir mes Jums padėsime.
9. Kokia tvarka keisis mokėjimo grafikas, kai vartojimo kredito gavėjas atliko dalinį išankstinį grąžinimą?
Kai Vartojimo kredito gavėjas grąžina dalį Vartojimo kredito anksčiau Vartojimo kredito sutartyje numatyto termino ir sutartyje numatyta tvarka pasinaudoja teise į Bendros vartojimo kredito kainos sumažinimą, Vartojimo kredito grąžinimo terminas ir Mėnesinės įmokos dydis koreguojasi atsižvelgiant į atlikto dalinio išankstinio grąžinimo dydį.
Tuo atveju, kai atliktas išankstinio grąžinimo dydis yra didesnis už Mėnesinės įmokos dydį, Vartojimo kredito grąžinimo terminas trumpėja tiek mėnesių, kiek atliktas dalinis išankstinis grąžinimas pilnai padengia Mėnesinių įmokų. Po to likusi dalinio išankstinio grąžinimo suma padalinama iš likusių neapmokėtų mėnesinių įmokų skaičiaus ir šiuo dydžiu sumažinama kiekviena likusi Mėnesinė įmoka.
Kai atliktas dalinio išankstinio grąžinimo dydis yra mažesnis už Mėnesinės įmokos dydį, Vartojimo kredito grąžinimo terminas nesutrumpėja, tačiau atlikto išankstinio grąžinimo suma padalinama iš likusių neapmokėtų Mėnesinių įmokų skaičiaus ir šiuo dydžiu sumažinama kiekviena likusi Mėnesinė įmoka.
Dalinį išankstinį grąžinimą Klientas gali inicijuoti Platformoje. Naudojantis šia funkcija yra perskaičiuojamos Kredito palūkanos, o visų būsimų įmokų diena automatiškai pasikeičia į tos dienos datą, kai buvo atliktas dalinis kredito dengimas.
Jei kyla klausimų, kviečiame skambinti tel. 8 700 80075 arba parašyti el. paštu [email protected] laišką ir mes Jums padėsime.
10. Ar reikalingas užstatas norint gauti kreditą?
Ne, paskolos finansuojamos be jokio užstato.
11. Ar galima išsiregistruoti?
Norint išsiregistruoti iš www.paskoluklubas.lt sistemos, turite nebūti sudaręs vartojimo kredito sutarčių arba neturėti galiojančių vartojimo kredito sutarčių.
Susisiekite su mumis telefonu 8 700 800 75 arba el. paštu [email protected] ir informuokite apie savo pageidavimą. Jeigu esate atsidaręs elektroninių pinigų sąskaitą, tokiu atveju uždaryti sąskaitą bei panaikinti paskyrą galite savarankiškai prisijungę prie savo paskyros. Skiltyje SĄSKAITA reikia paspausti "sraigtelį", esantį prie sąskaitos numerio. Tuomet spausti mygtuką "Uždaryti sąskaitą bei SMS žinute gautu kodu patvirtinti dokumentą dėl sąskaitos uždarymo. Atlikus reikiamus veiksmus - sąskaita bus uždaryta automatiškai.
12. Kas yra BVKKMN?
BVKKMN – bendra vartojimo kredito kainos metinė norma. Tai visos metinės su kreditu susijusios išlaidos: palūkanos, komisiniai, sąskaitos administravimo ir kiti mokesčiai. Tai įstatymu nustatytas dydis, kurio vartojimo kredito įmonės neturi viršyti. Šiuo metu jo riba yra 200 proc. Taigi kaina, kurią per metus sumokėtumėte už paimtą paskolą, negali sudaryti daugiau nei 200 proc. kredito sumos.*
*Lietuvos banko apibrėžimas
13. Ką reiškia MPN?
MPN – metinė palūkanų norma. Tai procentais išreikšta kredito kaina už naudojimąsi finansų įstaigos lėšomis, neįtraukiant jokių kitų sąnaudų. MPN rodo, kokią procentinę dalį nuo paskolintos sumos paskolos gavėjas turi grąžinti per metus.
14. Pinigų plovimo ir terorizmo finansavimo prevencija
„NEO Finance“, AB (toliau – Bendrovė) yra elektroninių pinigų įstaigos licenciją turinti įmonė (plačiau: www.lb.lt/lt/finansu-rinku-dalyviai/neo-finance-ab. Atsižvelgiant į Lietuvos Respublikos pinigų plovimo ir teroristų finansavimo prevencijos įstatymą, Bendrovė privalo taikyti visas galimas ir efektyvias priemones pinigų plovimui ir teroristų finansavimo prevencijai.
1. Kas yra pinigų plovimas ir teroristų finansavimas bei jo prevencija?
Pagal Lietuvos Respublikos pinigų plovimo ir teroristų finansavimo prevencijos įstatymą pinigų plovimas yra:
- turto teisinės padėties pakeitimas arba turto perdavimas, žinant, kad šis turtas yra gautas iš nusikalstamos veikos arba dalyvaujant tokioje veikoje, siekiant nuslėpti arba užmaskuoti neteisėtą turto kilmę arba siekiant padėti bet kokiam nusikalstamoje veikoje dalyvaujančiam asmeniui išvengti teisinių šios veikos pasekmių;
- turto tikrojo pobūdžio, tikrosios kilmės, šaltinio, vietos, disponavimo, judėjimo, nuosavybės ar kitų su nuosavybe susijusių teisių nuslėpimas arba užmaskavimas, žinant, kad šis turtas yra gautas iš nusikalstamos veikos arba dalyvaujant tokioje veikoje;
- turto įgijimas, valdymas ar naudojimas, įgijimo (perdavimo) metu žinant, kad šis turtas gautas iš nusikalstamos veikos arba dalyvaujant tokioje veikoje;
- rengimasis, pasikėsinimas padaryti, bendrininkavimas darant bet kurią iš 1, 2 ir 3 punktuose nurodytų veikų.
Teroristų finansavimas – veika, kuri laikoma nusikaltimu pagal 1999 m. gruodžio 9 d. Tarptautinės konvencijos dėl kovos su terorizmo finansavimu 2 straipsnį.
Pinigų plovimo ir teroristų finansavimo prevencija – atitinkamų priemonių įgyvendinimas, siekiant užkirsti kelią pinigų plovimui ir teroristų finansavimui.
2. Kas yra principas „Pažink savo klientą“ ir kodėl turiu pateikti informaciją Bendrovei?
Lietuvos Respublikos pinigų plovimo ir teroristų finansavimo prevencijos įstatymas, taip pat kiti teisės aktai įpareigoja konkrečius subjektus nustatyti kliento ir naudos gavėjo tapatybę bei numato pareigą savo naujų bei esamų klientų atžvilgiu įgyvendinti principą „Pažink savo klientą“, kadangi pagal šį įstatymą įpareigotiems subjektams būtina:
- žinoti, kokia veikla klientas verčiasi (koks jo verslo pobūdis), analizuoti jo veiklą;
- žinoti, kas yra kliento naudos gavėjai, t. y. fiziniai asmenys, kurių interesais arba naudai vykdomi sandoriai ar veikla (juridinio asmens naudos gavėjas nustatomas iki fizinio(-ių) asmens(-enų), nepriklausomai nuo kontroliuojančių juridinių asmenų skaičiaus);
- vykdyti nuolatinę kliento dalykinių santykių stebėseną, įskaitant sandorių, kurie buvo sudaryti tokių santykių metu, tyrimą, siekiant užtikrinti, kad vykdomi sandoriai atitiktų Bendrovės turimas žinias apie klientą, jo verslą (jo rūšis ir pobūdį, sandorių pobūdį, verslo partnerius, veiklos teritoriją ir pan.) bei rizikos pobūdį;
- suprasti kliento lėšų šaltinį (kilmę).
Šiuos duomenis Bendrovė gali gauti ir patikrinti gavusi iš klientų atsakymus, paaiškinimus į Bendrovės pateiktus klausimus (pavyzdžiui, užpildant kliento ir naudos gavėjo pažinimo anketą), dokumentus, įrodymus bei kitą reikšmingą informaciją.
Bendrovė taip pat turi užtikrinti, kad atliekant pinigų plovimo ir teroristų finansavimo rizikos vertinimą būtų vadovaujamasi naujausia bei tikslia informacija, todėl privalo nuolat peržiūrėti ir atnaujinti kliento bei naudos gavėjo tapatybės nustatymo metu pateiktus dokumentus ir kitą informaciją. Ši nuostata taikoma ne tik naujiems, bet ir jau esamiems Bendrovės klientams. Taigi apie pasikeitusius bet kokius duomenis privalote pranešti Bendrovę kuo galima operatyviau ir išsamiau. Pažymėtina, kad kliento ir naudos gavėjų pažinimo anketų pildymas taip pat privalomas atnaujinant informaciją apie klientą, taigi Jums po tam tikro laiko teks atnaujinti Bendrovei pateiktą informaciją.
Bendrovė užtikrina, kad kliento pateiktą informaciją, duomenis, susijusius su jų tarpusavio dalykiniais santykiais, saugo kaip ir bet kokią kitą konfidencialią informaciją.
3. Kokios galimos teisinės pasekmės, kai klientas nepateikia, vengia arba atsisako pateikti Bendrovės prašomą informaciją arba kliento pateikta informacija yra nepakankama, neišsami bei klientas nepatikslina informacijos per Bendrovės nustatytą terminą?
Maloniai prašome Jūsų bendradarbiauti su Bendrove bei pateikti informaciją tinkamai ir laiku. Informuojame, kad pagal Lietuvos Respublikos pinigų plovimo ir teroristų finansavimo prevencijos įstatymo nuostatas, Bendrovė gali nevykdyti arba sustabdyti kliento operacijas ar sandorius, kadangi to nedarydama pažeistų Lietuvos Respublikos pinigų plovimo ir teroristų finansavimo prevencijos įstatymo bei kitų aktualių teisės aktų reikalavimus. Be to, tokiais atvejais Bendrovė, vadovaudamasi Lietuvos Respublikos pinigų plovimo ir teroristų finansavimo prevencijos įstatymu, gali nutraukti dalykinius santykius su klientu. Tais atvejais, kai Bendrovė pagrįstai daro prielaidą, kad yra atliekamos įtartinos piniginės operacijos ar sandoriai, Bendrovė privalo informuoti Finansinių nusikaltimų tyrimo tarnybą prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos.
Atlikdami operacijų stebėseną vertiname ar atliekami sandoriai yra būdingi klientui. Kai tik pastebime neatitikimus, prašome patikslinti informaciją ir pateikti papildomus dokumentus. Todėl labai svarbu laiku atnaujinti Kliento anketą, pateikiant informaciją, kuri yra aktuali ir tiksli. Įvykus svarbiems pokyčiams, pavyzdžiui, keičiantis įmonės vadovui ar akcininkui, veiklos pobūdžiui, stipriai išaugus apyvartai, pasikeitus gyvenamajai vietai, turėtumėte apie tai mus informuoti. Turėdami aktualius duomenis, galime užtikrinti sąskaitų saugumą ir užkersti kelią galimiems neteisėtiems veiksmams.
Atlikdami operacijų stebėseną vertiname ar atliekami sandoriai yra būdingi klientui. Kai tik pastebime neatitikimus, prašome patikslinti informaciją ir pateikti papildomus dokumentus. Todėl labai svarbu laiku atnaujinti Kliento anketą, pateikiant informaciją, kuri yra aktuali ir tiksli. Įvykus svarbiems pokyčiams, pavyzdžiui, keičiantis įmonės vadovui ar akcininkui, veiklos pobūdžiui, stipriai išaugus apyvartai, pasikeitus gyvenamajai vietai, turėtumėte apie tai mus informuoti. Turėdami aktualius duomenis, galime užtikrinti sąskaitų saugumą ir užkersti kelią galimiems neteisėtiems veiksmams.
Su išsamia informacija apie teisės aktus, reglamentuojančius pinigų plovimo ir teroristų finansavimo prevenciją, galima susipažinti Finansinių nusikaltimų tyrimo tarnybos prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos, Lietuvos banko internetiniuose tinklalapiuose (internetinės nuorodos: www.fntt.lt/lt/pinigu-plovimo-prevencija/veikla/211; https://www.lb.lt/lt/pinigu-plovimo-ir-teroristu-finansavimo-prevencija). Be to, visi Lietuvos Respublikoje galiojantys teisės aktai yra viešai skelbiami ir kituose internetiniuose tinklalapiuose.
15. Kaip pasikeisti telefono numerį paskyroje?
Norėdami pakeisti telefono numerį paskyroje, turite prisijungti www.paskoluklubas.lt/prisijungti ir skiltyje “Nustatymai” (sraigtelio ženklas), spauskite “Mano duomenys”, pakeiskite tel. numerį ir atlikite identifikaciją . Kai identifikacija bus patvirtina, telefono numeris paskyroje bus pakeistas automatiškai.
Jei kyla klausimų, kviečiame skambinti tel. 8 700 80075 arba parašyti el. paštu [email protected] laišką ir mes Jums padėsime.
16. Kas yra identifikacija ir kaip ją atlikti?
Identifikacija – tai procedūra, kurios metu yra patikrinama kliento tapatybė. Tapatybės nustatymui bus prašoma pateikti asmens dokumento (paso ar asmens tapatybės kortelės) duomenis, todėl svarbu, kad dokumentas būtų galiojantis, nepažeistas ir originalus (ne kopija).
Asmens tapatybės nustatymas pagal atitinkamus Lietuvos Respublikos teisės aktus (pavyzdžiui, Pinigų plovimo ir teroristų finansavimo prevencijos įstatymas www.e-tar.lt/portal/lt/legalAct/TAR.C44837068B55/asr yra privalomas visoms finansų įstaigoms.
Identifikaciją atlikti galima pasirenkant vieną iš būdų:
- Idenfy - naudojantis įrenginiu su kamera realiuoju laiku nufotografuojate save ir asmens dokumentą;
- Smart ID - pirmiausia, patikrinkite, ar jūsų „Smart-ID“ paskyros lygis yra tinkamas, atidarydami Naudotojo informaciją „Smart-ID“ programėlės meniu. Jei matote užrašą „Smart-ID kvalifikuotas elektroninis parašas“, galite tęsti. Kitu atveju reikia atnaujinti paskyros lygį: atnaujinkite programą, pašalinkite esamą paskyrą ir užregistruokite naują;
- Mobiliuoju parašu;
- Identifikacija atvykus pas mus adresu Ukmergės g. 126, Vilnius (Verslo centras CORE, B korpusas, 2 aukštas) iš anksto suderinus atvykimo laiką.
Jei kyla klausimų, kviečiame skambinti tel. 8 700 80075 arba parašyti el. paštu [email protected] laišką ir mes Jums padėsime.
17. Kaip panaikinti paskyrą?
Norint panaikinti paskyrą/ uždaryti sąskaitą, reikia prisijungti prie savo paskyros, skiltyje SĄSKAITA paspausti ‚‚sraigtelį‘‘, esantį prie sąskaitos numerio. Tuomet spausti mygtuką "Uždaryti sąskaitą" bei SMS žinute gautu kodu patvirinti dokumentą dėl sąskaitos uždarymo. Atlikus reikiamus veiksmus - sąskaita bus uždaryta automatiškai.
Jei kyla klausimų, kviečiame skambinti tel. 8 700 80075 arba parašyti el. paštu [email protected] laišką ir mes Jums padėsime.
18. Kaip sumokėti įmoką už turimą paskolą/ kaip papildyti Paskolų klubo sąskaitą?
Sąskaitą papildyti galite keliais būdais:
- Spaudžiate „Sąskaita “-> „Papildyti sąskaitą“, nurodote sumą, banką ir patvirtinate;
- Skiltyje „Papildyti sąskaitą „galite užsisakyti periodinius mokėjimus, jei naudojatės SEB ar Swedbank paslaugomis (užsisakant šią paslaugą rekomenduojame sąskaitą pasipildyti kelios dienos iki įmokos);
- Taip pat skilties „Papildyti sąskaitą „puslapio apačioje rasite pateiktus rekvizitus, kuriais naudojantis galėsite atlikti pavedimą kitu Jums patogiu būdu (pavyzdžiui, grynaisiais).
Jei kyla klausimų, kviečiame skambinti tel. 8 700 80075 arba parašyti el. paštu [email protected] laišką ir mes Jums padėsime.
19. Ar galima sumokėti didesnę sumą nei numatyta įmoka?
Norint sumokėti didesnę sumą nei numatyta įmoka, paskyroje reikia rinktis funkciją ‚‚Dalinis kredito dengimas (perskaičiuojant palūkanas)‘‘. Tokiu atveju persiskaičiuoja palūkanos, keičiasi mokėtina suma (mažėja), trumpėja grafikas bei keičiasi įmokos mokėjimo diena į tą dieną, kai atliekamas dalinis kredito dengimas nuo kito mėnesio.
Jei kyla klausimų, kviečiame skambinti tel. 8 700 80075 arba parašyti el. paštu [email protected] laišką ir mes Jums padėsime.
20. Ar galima padengti paskolą anksčiau laiko?
Norint paskolą grąžinti anksčiau laiko, turite kreiptis el. paštu [email protected], su prašymu apskaičiuoti išankstinio grąžinimo sumą. Laiške būtina nurodyti tikslią dieną, kada norite grąžinti paskolą.
Išankstinio grąžinimo atveju, turėsite sumokėti likusią paskolos dalį ir iki grąžinimo dienos priskaičiuotas palūkanas bei perskaičiuotą tarpininkavimo mokestį nuo Jūsų grąžinamos sumos su palūkanomis, jokie kiti papildomi mokesčiai netaikomi.
Jei kyla klausimų, kviečiame skambinti tel. 8 700 80075 arba parašyti el. paštu [email protected] laišką ir mes Jums padėsime.
21. Kiek galima pasiskolinti?
Teikiame vartojimo paskolas nuo 100 Eur. iki 30 000 eur. sumai nuo 1 mėn. iki 120 mėn. laikotarpiui.
Jei kyla klausimų, kviečiame skambinti tel. 8 700 80075 arba parašyti el. paštu [email protected] laišką ir mes Jums padėsime.
22. Kas nutinka, kai yra laiku neapmokama įmoka?
Vėluojant sumokėti įmoka, kiekvieną dieną yra skaičiuojamos palūkanos už neapmokėtą kredito dalį, o 31 vėlavimo dieną, duomenys yra perduodami į kreditų biurą.
Vėluojant mokėti įmoką daugiau nei 40 dienų, informacija automatiškai perduodama į skolų išieškojimo įmonę.
Primename, kad vėlavimas kenkia Jūsų kreditingumo istorijai.
Jei kyla klausimų, kviečiame skambinti tel. 8 700 80075 arba parašyti el. paštu [email protected] laišką ir mes Jums padėsime.
23. Ar būtina atlikti 0,01 cento pavedimą?
Šiuo pavedimu suteikiate teisę tikrinti Jūsų mokumo informaciją valstybiniuose registruose. Be 0,01 cento pavedimo negalėsime pateikti paskolos pasiūlymo. Svarbu, kad pavedimas būtų atliktas iš Jūsų asmeninės banko sąskaitos. Pavedimai galimi tik iš komercinių bankų sąskaitų, iš kitų elektroninių pinigų įstaigų (pavyzdžiui, “Paysera”, “Revolut”) pavedimai negalimi.
Taip pat šį sutikimą galite patvirtinti su kvalifikuotu SmartID bei mobiliuoju parašu.
Jei kyla klausimų, kviečiame skambinti tel. 8 700 80075 arba parašyti el. paštu [email protected] laišką ir mes Jums padėsime.
24. Ar galima turint paskolą Paskolų klube pasiskolinti papildomai?
Prašome pateikti kredito paraišką dar kartą, ir įvertinę Jūsų mokumo informaciją susisieksime su atsakymu.
Jei kyla klausimų, kviečiame skambinti tel. 8 700 80075 arba parašyti el. paštu [email protected] laišką ir mes Jums padėsime.
25. Ar galima pakeisti įmokos mokėjimo datą?
Datos keitimas yra galimas kartą metuose ir paslauga yra mokama (kainuoja 9,00 Eur). Norėdami pakeisti datą, paskyroje spauskite “Mano paskolos”, pasirinkite skiltį “Patvirtinti” ir po kredito informacija matysite funkciją “Pakeisti įmokos datą”. Nurodykite tinkamą dieną ir patvirtinkite. Svarbu paminėti, kad data pasikeis nuo kito mėnesio.
Jei kyla klausimų, kviečiame skambinti tel. 8 700 80075 arba parašyti el. paštu [email protected] laišką ir mes Jums padėsime.
26. Kaip persivesti suteikto kredito lėšas į kito banko sąskaitą?
Norėdami persivesti lėšas į kito banko sąskaitą, paskyroje spauskite „Sąskaita“ -> „Atlikti pavedimą“, užpildykite žvaigždute pažymėtus langelius ir spauskite „Patvirtinti mokėjimo nurodymą“.
Jei kyla klausimų, kviečiame skambinti tel. 8 700 80075 arba parašyti el. paštu [email protected] laišką ir mes Jums padėsime.
27. Kur galima rasti kredito sutartį?
Prisijungę prie paskyros, spauskite „Mano paskolos“ -> „Patvirtinti“ ir po kredito informacija rinkitės „Kredito dokumentai“.
Iš pateikto sąrašo galėsite išsisaugoti savo įrenginyje reikiamą dokumentą.
Jei kyla klausimų, kviečiame skambinti tel. 8 700 80075 arba parašyti el. paštu [email protected] laišką ir mes Jums padėsime.
28. Ar galima pildyti kredito paraišką, kai turiu investuotojo paskyrą?
Nuo šiol norėdami pateikti kredito paraišką, prisijunkite į savo investuotojo profilį ir vartotojo zonoje paspauskite žalią mygtuką „gauti paskolą". Paspaudus šį mygtuką galėsite pateikti kredito paraišką.
Jei kyla klausimų, kviečiame skambinti tel. 8 700 80075 arba parašyti el. paštu [email protected] laišką ir mes Jums padėsime.
29. Kaip atsisakyti siunčiamų naujienlaiškių?
Jeigu norite išjungti reklaminius pranešimus, prisijungę prie paskyros spauskite ‚‚Nustatymai‘‘ (sraigtelio ženklas), tuomet ‚‚Pranešimų valdymas" ir nuimkite varneles, kurių pranešimų nenorite gauti.
Jei kyla klausimų, kviečiame skambinti tel. 8 700 80075 arba parašyti el. paštu [email protected] laišką ir mes Jums padėsime.
30. Ar galima refinansuoti kitose bendrovėse turimus kreditus?
Prašome užpildyti paraišką kreditui gauti, prie paskolos tikslo pažymint „Refinansavimas“. Vadybininkai įvertinę Jūsų mokumo informaciją, susisieks su atsakymu.
Jei kyla klausimų, kviečiame skambinti tel. 8 700 80075 arba parašyti el. paštu [email protected] laišką ir mes Jums padėsime.
31. Ar galima gauti paskolą dirbant pagal terminuotą darbo sutartį?
Dirbantiems pagal terminuotą darbo sutartį, paskolos suteikiamos darbo sutarties galiojimo laikotarpiui. Pildant paraišką, būtina prisegti darbo sutarties kopiją bei banko išrašą už paskutinius 4 mėnesius PDF formatu, taip pat dokumentus galima atsiųsti el. paštu [email protected].
Jei kyla klausimų, kviečiame skambinti tel. 8 700 80075 arba parašyti el. paštu [email protected] laišką ir mes Jums padėsime.
32. Ar suteikiate paskolas dirbantiems užsienyje?
Paskolos suteikiamos asmenims, kurie oficialiai dirba Lietuvoje (pavyzdžiui jeigu dirbate užsienyje, tačiau oficialiai dirbate Lietuvos įmonėje, tuomet paskolos pasiūlymą pateikti galime). Tačiau jeigu oficialiai esate įdarbintas užsienyje, tokiu atveju paskolos pasiūlymo pateikti negalime.
Jei kyla klausimų, kviečiame skambinti tel. 8 700 80075 arba parašyti el. paštu [email protected] laišką ir mes Jums padėsime.
33. Ar galima atidėti įmokas?
Kaip nurodo Lietuvos banko pateiktos rekomendacijos, esant pagrįstai situacijai dėl pajamų mažėjimo daugiau negu 30%, reikia pateikti laisvos formos prašymą, kurį turite atsiųsti el. paštu [email protected].
Papildomai turite prisegti informaciją apie aplinkybes, pvz., darbdavio įsakymą, darbo sutarties nutraukimą, sutarties sąlygų pakeitimą, įsakymus ar kitus dokumentus dėl prastovų, ar dokumentus įrodančius neapmokamas atostogas bei kitus dokumentus, kuriais galite pagrįsti pajamų sumažėjimą/nebuvimą.
Informuojame, kad būtų galima atlikti atidėjimą negali būti vėluojamos įmokos. Pradelstos įmokos neatidedamos.
Atkreipiame dėmesį, kad atidedant įmokas atlikti mokėjimus už palūkanas reikės, taip pat visas mokėjimų grafikas būtų pratęstas iki 3 mėnesių.
Gavę reikiamus dokumentus, juos išnagrinėsime ir atsakymą pateiksime ne anksčiau kaip per 15 darbo dienų.
Jei kyla klausimų, kviečiame skambinti tel. 8 700 80075 arba parašyti el. paštu [email protected] laišką ir mes Jums padėsime.
34. Kokių dokumentų reikia paskolai gauti, jeigu vykdau individualią veiklą?
Vykdant individualią veiklą, vertinami šie dokumentai:
- Individualios veiklos pažyma;
- Metinės pajamų deklaracijos už paskutiniuosius 2 metus;
- Banko išrašas PDF formatu už paskutiniuosius 4 mėnesius iki einamosios dienos;
- Veiklos tęstinumo dokumentai (pvz. patalpų nuomos sutartis, užsakymai į priekį ir panašiai).
Jei kyla klausimų, kviečiame skambinti tel. 8 700 80075 arba parašyti el. paštu [email protected] laišką ir mes Jums padėsime.
35. Kokių dokumentų reikia paskolai gauti, jei dirbu su verslo liudijimu?
Dirbant su verslo liudijimu, vertinami šie dokumentai:
- Galiojantis verslo liudijimas;
- Metinės pajamų deklaracijos už paskutiniuosius 2 metus;
- Sąskaitos išrašas PDF formatu už paskutinius pilnus 4 mėnesius iki einamosios dienos;
- Pinigų priėmimo kvitai ir sąskaitos faktūros už paskutinius 4 mėnesius;
- Veiklos tęstinumo dokumentai (sutartys su klientais, tiekėjais, nuomos sutartys ar panašiai)
Jei kyla klausimų, kviečiame skambinti tel. 8 700 80075 arba parašyti el. paštu [email protected] laišką ir mes Jums padėsime.
36. Kokių dokumentų reikia, jeigu esu statutinis pareigūnas?
Jeigu esate statutinis pareigūnas, paraiškos pildymo metu prisekite:
- Statutinio pareigūno pažymėjimą (abi puses);
- Banko išrašą už paskutiniuosius 4 mėnesius iki einamosios dienos;
- Darbo sutarties ar pažymos iš darbovietės.
Taip pat dokumentus galite atsiųsti ir el. paštu [email protected]
Jei kyla klausimų, kviečiame skambinti tel. 8 700 80075 arba parašyti el. paštu [email protected] laišką ir mes Jums padėsime.
37. Ar teikiate paskolas su užstatu ar su laiduotoju?
Paskolų klube teikiami vartojimo kreditai be užstato ar laiduotojo.
Jei kyla klausimų, kviečiame skambinti tel. 8 700 80075 arba parašyti el. paštu [email protected] laišką ir mes Jums padėsime.
38. Ar suteikiate paskolas senjorams?
Taip, senjorai, kurie nėra vyresni nei 77 m. amžiaus bei gauna pensiją, gali teikti paraišką kreditui gauti. Įvertinę senjoro mokumo informaciją, vadybininkai susisieks su atsakymu.
Jei kyla klausimų, kviečiame skambinti tel. 8 700 80075 arba parašyti el. paštu [email protected] laišką ir mes Jums padėsime.
39. Ar suteiktumėte paskolą, jeigu turiu skolų?
Paskolos suteikiamos asmenims, kurie turimus įsipareigojimus moka laiku ir nevėluoja jų mokėti daugiau nei 30 dienų. Jeigu Jūsų skola jau registruota kreditų biure ar perduota išieškojimui, paskolos pasiūlymo pateikti negalėsime.
Jei kyla klausimų, kviečiame skambinti tel. 8 700 80075 arba parašyti el. paštu [email protected] laišką ir mes Jums padėsime.
40. Kodėl negavau pinigų į savo banko sąskaitą, nors pasinaudojau paskolos pasiūlymu?
Pasinaudojus paskolos pasiūlymu, lėšos pervedamos į Jūsų sąskaitą Paskolų klube. Lėšas galite persivesti į norimą banko sąskaitą savarankiškai (nuoroda DUK kaip persivesti lėšas).
Jeigu pasinaudojote paskolos pasiūlymu refinansuojant Jūsų įsipareigojimus kitose bendrovėse, turite susisiekti su kreditoriais ir susižinoti išankstinio grąžinimo sumas turimų kreditų, apskaičiuotas sekančiai darbo dienai, ir informuoti mus, jog galėtume atlikti refinansavimą. Po atlikto refinansavimo, likusi kredito dalis bus išmokėta į Jūsų Paskolų klubo sąskaitą.
Jei kyla klausimų, kviečiame skambinti tel. 8 700 80075 arba parašyti el. paštu [email protected] laišką ir mes Jums padėsime.
41. Ar būtina atsidaryti sąskaitą Paskolų klube?
Norint pasiskolinti Paskolų klube, privaloma atsidaryti el. pinigų sąskaitą, kadangi visi pagal Paskolų klube sudarytas sutartis atliekami mokėjimai yra vykdomi tik per el. pinigų sąskaitas. Sąskaitą atsidarysite atlikę identifikaciją (nuoroda DUK kas yra identifikacija). Norime atkreipti dėmesį, kad el. pinigų sąskaitos atidarymas ir administravimas yra nemokamas.
Jei kyla klausimų, kviečiame skambinti tel. 8 700 80075 arba parašyti el. paštu [email protected] laišką ir mes Jums padėsime.
42. Kaip sužinoti savo kreditingumo reitingą?
Reitingas suteikiamas, kai Paskolų klubo darbuotojai įvertina kliento mokumo informaciją, todėl norėdami sužinoti savo kreditingumo reitingą, užpildykite paraišką kreditui gauti. Darbuotojai susisieks ir informuos apie Jūsų skolinimosi galimybes ir suteiktą reitingą, jeigu paskola tuo metu Jums bus neaktuali, pasiūlymu galėsite nesinaudoti.
Jei kyla klausimų, kviečiame skambinti tel. 8 700 80075 arba parašyti el. paštu [email protected] laišką ir mes Jums padėsime.
43. Ar galima sujungti turimus kreditus Paskolų klube į vieną?
Esame tarpusavio skolinimosi platforma ir į Jūsų paskolas investuoja skirtingi investuotojai, todėl jau sudarytų sutarčių keisti galimybės nėra. Rekomenduojame pasipildyti sąskaitą reikiama suma (nuoroda į DUK kaip pildyti sąskaitą) ir lėšos įmokų mokėjimo dieną bus nurašytos automatiškai, taip išvengsite galimo vėlavimo dėl laiku nepapildytos sąskaitos.
Jei kyla klausimų, kviečiame skambinti tel. 8 700 80075 arba parašyti el. paštu [email protected] laišką ir mes Jums padėsime.
44. Ar galima refinansuoti turimus kreditus Paskolų klube?
Paskolų klubas savo kreditus refinansuoja tik išimties tvarka. jeigu:
- klientas gauna refinansavimo pasiūlymą iš kitos įmonės;
- klientas nori skolintis papildomai tokią pačią arba didesnę paskolos sumą kaip refinansuojama suma.
Taip pat primename, kad galite kreiptis dėl vartojimo kredito ir iš gautų lėšų savarankiškai pasidengti turimą paskolą.
Jei kyla klausimų, kviečiame skambinti tel. 8 700 80075 arba parašyti el. paštu [email protected] laišką ir mes Jums padėsime.
45. Ar galima sumokėti kelias įmokas į priekį ir nemokėti kelis mėnesius?
Galite sumokėti didesnę sumą, nei numatyta grafike, tačiau kitą mėnesį vėl reikės pervesti įmoką.
Kitu atveju galite tiesiog papildyti savo el. pinigų sąskaitą Paskolų klube norima suma ir kas mėnesį įmokos dieną, pinigai bus nurašomi įmokos dengimui automatiškai.
Jei kyla klausimų, kviečiame skambinti tel. 8 700 80075 arba parašyti el. paštu [email protected] laišką ir mes Jums padėsime.
46. Kur galėčiau rasti mokėjimo grafiką?
Prisijungę prie paskyros, spauskite „Mano paskolos“ -> „Patvirtinti“ ir prie kredito informacijos matysite „Mokėjimų grafikas“.
Jei kyla klausimų, kviečiame skambinti tel. 8 700 80075 arba parašyti el. paštu [email protected] laišką ir mes Jums padėsime.
47. Kodėl prašo atnaujinti asmeninius duomenis?
Paskolų klubo platforma, vadovaudamasi pinigų plovimo prevencijos (AML) politika, siekia užtikrinti klientų duomenų teisingumą, todėl baigiantis galioti arba jau pasibaigus kliento tapatybės patvirtinimui platformoje turi teisę prašyti kliento identifikacijos atnaujinimo.
Neatnaujinus asmens duomenų klientui yra apribojamos galimybės naudotis Paskolų klubo sąskaita. Sąskaita vėl atrakinama iškart po asmens duomenų atnaujinimo.
Atnaujinti savo asmens duomenis galite bet kuriuo iš šių būdų:
-
Įkeldami asmens dokumento kopiją.
-
MARK-ID įrenginiu su vaizdo kamera.
-
SMART-ID programėle.
-
M. parašu.
-
Atvykę į Paskolų Klubą gyvai.
Jei turite daugiau klausimų dėl asmens duomenų atnaujinimo ar šiuo metu Jums nepavyksta to padaryti, susisiekite su klientų aptarnavimo skyriumi, tel. 870080075 arba laišku [email protected] ir jums bus pagelbėta.
48. Įmokų draudimas: kas jį gali gauti ir kuo jis yra naudingas?
Skolinantis Paskolų klube yra galimybė įsigyti įmokų draudimą, kuris yra naudingas atsitikus nelaimei, susirgus, nesavanoriškai netekus darbo ar mirties atveju.
Paskolų įmokų draudimą yra galimybė gauti, jei:
- Paskolų klube pasiėmėte paskolą ne anksčiau kaip prieš 90 d. ir paskolos terminas nėra trumpesnis nei 6 mėn.
- Esate ne jaunesnis nei 18 m. ir ne vyresnis nei 64 m.
- Esate nuolatinis Lietuvos gyventojas, turite standartinę darbo sutartį ne mažiau nei 17 val. per savaitę (tinka ir terminuota, ir neterminuota) ir toje pačioje darbovietėje išdirbęs bent 6 mėn.
- Jums nėra žinomos aplinkybės, dėl kurių artimiausiu metu galėtumėte netekti darbo
Įsigijus draudimą:
- Veno draudiminio įvykio atveju kompensuojama iki 12 mėnesinių paskolos mokėjimų, bet ne daugiau kaip 500 Eur / mėn.
- Viso paskolos laikotarpiu kompensuojama iš viso iki 24 mėnesinių paskolos mokėjimų, bet ne daugiau kaip 12 000 Eur.
- Mirties atveju kompensuojamas visas paskolos likutis (iki 25 000 Eur).
Jei susidomėjote įmokų draudimų ar turite klausimų, kviečiame skambinti tel. 8 700 80075 arba parašyti el. paštu [email protected] laišką.